Czym ładować akumulator żelowy?

Postautor: Sheffowa » 18 paź 2016, 23:33

Cześć wszystkim. Na wstępie proszę o wyrozumiałość bo nie znam się zupełnie na maszynach, narzędziach i elektronice. Dla mnie to męski świat i niech tak już zostanie. Piszę, bo potrzebuję pomocy z akumulatorem żelowym, podobno normalną ładowarką nie powinno się ładować. Jak to jest?
Awatar użytkownika
Sheffowa

Postautor: Frank » 19 paź 2016, 1:10

Musi być dedykowana ładowarka do akumulatora żelowego. Inną nie ładuj bo zepsujesz. Nie kosztuje to dużo a przydaje się jak sama widzisz bo akumulatory żelowe do rzadkości nie należą. Od razu skorzystam i zapytam w swojej sprawie – prostownik do normalnego akumulatora – gdzie dostanę tani i niezawodny? Z góry dzięki.
Awatar użytkownika
Frank

Postautor: BorealiS » 19 paź 2016, 2:52

Masz rację, żelowy akumulator ładujemy przeznaczoną do tego ładowarką. Dobry i niedrogi prostownik kupiłem tu - bau-tec.pl/pl/c/Ladowarki,-prostowniki-do-akumulatorow/70. Urządzenie niezawodne, proste w obsłudze, działa szybko i bezpiecznie. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
BorealiS

Postautor: throneM » 19 paź 2016, 5:17

Cześć! Słuchajcie, chciałbym założyć własny warsztat. Narazie pracuję w jednym, ale niezbyt mi się podoba bo jestem indywidualistą i wolałbym być w pełni panem swojego losu i interesu. Sama mechanika mnie fascynuje i myślę że chciałbym z tym wiązać swoją przyszłość ale nie do końca udaje mi się skalkulować koszt otwarcia własnego warsztatu. W banku dostałbym kredyt mógłbym jeszcze starać się o dofinansowanie ale nie wiem czy to wystarczy.
Awatar użytkownika
throneM

Postautor: clotilda » 19 paź 2016, 6:31